از کوزه همان برون تراود که در اوست*

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

از دل تنگم

از بس که تنگ است

هیچ کلمه ای به بیرون نمیتراود

تنها میتوان هیچ را روی کاغذ نگاشت....

*در این تیتر بی ربط,منظور ازکوزه دل من,و آنچه برون تراود دلتنگیه

من فکر میکنم دلتنگی یه "هیچ" خیلی بزرگه



نظرات شما عزیزان:

hanie
ساعت21:15---15 تير 1390
sallllllam.chetori??eeeeeeeeeeeee????to khahareto ovordi ketabkhune???man majburet kardam.baba harki miyad unja maskharamun mikone mige az alan vase konkuuurrrrrrrr???????????

حسن
ساعت14:38---15 تير 1390
سلام ممنون که به وب من سر زدی
وب شما هم عالیه و یه لطافت خاصی داره


شیرین
ساعت12:36---15 تير 1390
سلامی گرم به نسترن عزیزم

اره اکثر شعر های اخوان حقیقت رو به تصویر میکشه
بیان زیباش منو به وجد میاره

راستی مرسی که تولدم رو تبریک گفتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 تير 1390برچسب:my heart,ساعت 13:40 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak